Prihlásenie
Slovensky
SK
English
ENG
Hungary
HU
Nákupný košík

Obchodné podmienky / Business conditions

MODELARSTVO, MODELSPORT, MODELLBOLT, SAITO, MODELARSKY OBCHOD, RC MODELY


Podmienka nákupu u nás je registrácia a zaslanie prvej objednávky cez náš e-shop.
Potom je možný aj osobný odber pre registrovaných zákazníkov. Registrovať sa môže aj fyzická osoba.
  • Od 1.7.2021 tovar zasielaný do štátov EU je zdanený daňou DPH štátu príjemcu tovaru.
  • Pri osobnom odbere tovaru v IMI-HOBBY Nitra je DPH platná v Slovenskej Republike.
  • Zaregistrovaný zahraničný zákazníci z EU pri zadaní IČ DPH dostanú tovar bez DPH.
  • From 1.7.2021 goods sent to EU countries are taxed by VAT in the country of the recipient of the goods.
  • VAT is valid in the Slovak Republic for personal pick up of goods in IMI-HOBBY Nitra.
  • Registered foreign customers from the EU when entering the VAT number will receive the goods without VAT.
..................................................................................................................................................................

We speak Slovak, English and Hungarian:
Information for English and Hungarian speaking customers tel: 00421 905 611 255

.....................................................................................................................

Otváracie hodiny kamennej predajne (platba v hotovosti aj kartou)


Pondelok až Piatok od 8 oo do 12 oo - obedná prestávka - 13 oo do 17 oo                 

Opening hours:

From Monday to Friday 8.oo - 12.oo - Lunch break - 13.oo - 17.oo 

...................................................................................................................

OZNAM !!!

!!! ŽIADNE ZÁSIELKY NEPREBERÁME SLOVENSKOU POŠTOU !!!
!!! VŠETKO ZASIELAJTE KURIÉROM !!!

...................................................................................................................


Ako u nás nakupovať:


IMI-HOBBY je modelársky klubový obchod a veľkoobchod s viac ako cca 6000 položkami pre leteckých modelárov ihneď skladom.
IMI-HOBBY má na webe skutočný stav zásob na vlastnom sklade !!! Aktualizuje sa každý deň o 18:oo hod.


1. Prvá podmienka nákupu u nás je registrácia a zaslanie prvej objednávky cez náš e-shop.

2. Pokiaľ sa výrobok nachádza na sklade IMI HOBBY v Nitre po obdržaní objednávky tovar odosielame najneskôr do 24 hod.

3. Pre registrovaných zákazníkov je možnosť aj osobného nákupu a otváracia doba je od 8:00-12:00 obed 13:00-17:00 vo vzorkovni

    (systém nákupu Prídem a Kúpim)

4. Zaregistrovaný zákazníci si môžu tovar na ktorý zabudli pri objednávke, dovyberať priamo vo vzorkovni v ktorej sa nachádza viac ako 5000 tovarových

    položiek skutočne skladom.

5. Ceny tovarov vo vzorkovni sú také isté ako na internete.

6. Ceny tovarov a dopravy sú uvedené s 20 % DPH.

7. Pokiaľ chcete rezervovať tovar UPOZORŇUJEME, že tovar môže byť rezervovaný len 48 hodín.

8. Pri objednávke s osobným odberom a neprebratí si tovaru do 48 hodín, prípadne do zákazníkom uvedeného termínu v objednávke sa objednávka ruší.

9. Nezabudnite !!! že pre zaregistrovaných zákazníkov sú pridelované zľavy podľa výšky nákupov. Čiže vždy po prihlásení sa na našom

    webe uvidíte aj tretiu cenu po zľave. Zľavy sa nevzťahujú na akciový tovar. Platí pre Slovenských a zákazníkov s EU.

10. Pri nákupe cez náš e-shop nad 1000,-€ je platba na základe proforma faktúry bankovým prevodom vopred.

11. Zákazníkom ktorí sú na "čiernej listine" tovar nezasielame ! Je to zákazník, ktorý v minulosti bez udania dôvodu neprevzal svoju zásielku,
alebo inak porušil uzatvorenú "kúpno-predajnú zmluvu".


......................................................................................................................................................................................................................

    Zahraničným zákazníkom po zaslaní si objednávky vystavíme predfaktúru na tovar aj s dopravou a po jej uhradení a pripísaní

    čiastky na náš účet ihneď tovar zasielame špedičnou dopravou. Platba bankovým prevodom.

    Cenu dopravy vypočítame podľa objemu a váhy objednaného tovaru a mesta v krajine doručenia.

    Samozrejme taktiež si môžete zvoliť osobný odber priamo u nás.

........................................................................................................................................................................................................................


How to shop in person or e-shop


1. The first condition is a registration and sending the first order via our e-shop or registration at one place.

2. If the product is physically in IMI HOBBY warehouse in Nitra and we receive the order until 9:oo on that day we will send the product usually

    immediately, but no later than 24hrs to the custom

3. There is also a possibility of personal purchase for registered customer in our sample room on an area of 120m2 ( purchase system Cash and go )

    The opening time is from 8:00 to 12:00 and from 13:00 to 17:00.

4. The registered customers can reselect the goods which was forgotten in order or the other goods directly in showroom where we offer more then

    5000  product items in a stock.

5. Showroom and e-shopping prices are the same

6. The prices of goods and transport cost are listed with 20 % VAT.

7. Orders placed for personal pick-up will be held ONLY for 48 hours. We appreciate prompt pick-up within our showroom hours

8. Don't forget !!! that discounts are allocated for registered customers according to the amount of purchases. So always after logging in

    to our website you will also see the third price after the discount. Discounts do not apply to action goods.

    Applies for Slovaks and EU customers

We are sending proforma invoice for the goods with transport costs to foreign customers after getting an order. After proforma invoice
paying (T/T Payment / bank transfer)
and adding an amount to our account we are immediately sending the goods by the forwarder.

We calculate the price of transport according to the volume and weight of the ordered goods and the city in the country of delivery.
Of course you can also choose personal
pick up directly in our store. We do not accept PayPal payment.

9. We do not send goods to customers who are on the "black list"! It is a customer who in the past did not take delivery of his shipment without giving
a reason, or otherwise violated the concluded "purchase and sale contract".


.......................................................................................................................................................................................................................

Ako nakúpiť bez DPH?

How to do the shopping without VAT?



Pri dodržaní niekoľkých podmienok máte v rámci EU možnosť nakúpiť u nás tovar bez DPH.

Stačí, ak Vaša registrácia má správne vypísané všetky náležitosti, najmä platné IČ DPH, fakturačnú/dodaciu adresu.
Do kolónky IČ DPH nevpisujte žiadne iné číslo len platné IČ DPH ! Pokiaľ tam vpíšete vymyslené číslo Vaša objednávka nebude vystavená bez DPH !

Výpis z obchodného registra a kópiu osvedčenia o registrácií daní zaslať na e-mail: iminitra@iminitra.sk
Tovar Vám po overení všetkých údajov bude fakturovaný bez DPH.
Upozornenie: Tovar objednaný na doručenie kuriérskou spoločnosťou, môže byť zaslaný iba na adresu sídla alebo prevádzky spoločnosti, ktoré
sú uvedené na platnom výpise z obchodného/živnostenského registra.

You have the possibility to purchase our products without VAT within the EU under the keeping of several conditions.
Your registration should be correctly listed all essentials (especially valid VAT number, billing/shipping address).
Do not enter any other number in the VAT number field, only a valid VAT number!
If you enter an imaginary number there, your order will not be issued without VAT!

You can send copy of trade license register and copy of the registration VAT to the e-mail: iminitra@iminitra.sk
The goods will be invoiced without VAT only after verification of all data.
Note: The goods ordered for delivery by forwarder can be sent only to the head office/registered office or operation of company
address which is shown on the valid trade license register /business register.

..................................................................................................................................................................................................................

Vysvetlenie dostupnosti tovaru na webe:

Dostupnosť : Skladom = Výrobok sa nachádza fyzicky na sklade IMI HOBBY v Nitre. Obvykle ihneď, najneskôr do 24 hod. sa odosiela k zákazníkovi.
Dostupnosť : Na ceste = Výrobok je objednaný - čakáme na dovoz.
Dostupnosť : Nie je skladom = informujte sa e-mailom: iminitra@iminitra.sk  na dostupnosť a cenu ! (Tu cena nie je garantovaná)
Dostupnosť : Na objednávku = budeme Vás informovať o najlepšej cene a čase dovozu na sklad IMI HOBBY v Nitre.
Dostupnosť : 4 až 5 dní = Výrobok vieme naskladniť na sklad IMI HOBBY v Nitre za uvedený počet dní.
Dostupnosť : Vystavené/Exposed = Výrobok je fizicky na predajni vystavený, ale je nepredajný


Availability explanation of the goods on web site.  
Availability: In stock = The product is in stock and available in IMI HOBBY Nitra. We will usually send in stock products to customers within 24 hours.
Availability: On the way = The product has been ordered and IMI HOBBY is awaiting delivery from supplier

Availability: Out of stock = The product is not available in IMI HOBBY warehouse. Email  iminitra@iminitra.sk to confirm anticipated date of availability.  
Availability: For order/special order  = IMI HOBBY will inform customer of current product pricing. This price will be quaranteed. Product requested
                  is to be prepaid. When IMI HOBBY receives product in warehouse, you will be notified that product has arrived and is ready for shipping..

Availability: four to five days = Product is expected to be in stock or in warehouse within four to five working days.
Availability: Exposed = The product is physically displayed in the store, but it is not for sale.

...................................................................................................................................................................................................................

Vysvetlenie možností dopravy pri vystavovaní objednávky:

Modelárske palivá, Deprónové a EPP platne nezasielame poštou ani špedičnou dopravou !!! (Krehké a výbušné !!!) Len osobný odber !!!

Explanation of shipping options for orders:
IMI HOBBY recommends that model fuels, depron and EPP (foam) boards should not be sent either by the post or courier.
......................................................................................................................................................................................................................
 
CENY DOPRAVY a SPÔSOB PLATBY  Slovenská Republika (SK) nad 150,-€ doprava zdarma pre zásielky do 5 kg.
Nevzťahuje sa pre nadrozmerné zásielky.

1.) Osobný odber (Spôsob platby: Platba v hotovosti) V objednávke do poznámky uveďte dátum a čas prevzatia !                   0,-€

2.) (SR) Kuriérska služba DPD až do domu doručenie do 24 hod. od odoslania tovaru.                                                              6,-€
Poistenie tovaru a info o doručení e-mail, sms, telefonát. Balíky až do 50 kg.
Spôsob platby: Platba v hotovosti pri prevzatí tovaru s dobierečným alebo platba bankovým prevodom vopred.

DPD HOME - služby pred doručením:
Príjemca je deň vopred informovaný o doručení balíka zaslaním interaktívnej sms s číslom balíka, predpokladaným
termínom doručenia a výškou dobierky. Príjemca má možnosť zmeniť deň doručenia zásielky odpoveďou na interaktívnu sms.

........................................................................................................................................................................................................................ 

DOPRAVY a ZPŮSOB PLATBY Česká republika (CZ) nad 250,- € doprava zdarma pro zásilky do 5 kg.

Nevztahuje se pro nadrozměrné zásilky.

DOPRAVA Kurýr do domu Platba bankovním převodem předem - po zaslání objednávky Vám do 24 hodin bude zaslána předfaktura.
Cena dopravy bude vypočtena podle směrnic dopravce ! Na výpočet má vliv váha a objem balíku.


Samozřejmě je možný i osobní odběr! Platba je přes účet převodem nebo vkladem na náš účet který je vždy uveden na předfaktuře.
Účet je veden v ČSOB bance v EUR. Při platbě Vam banka přepočítá Českou korunu na Eur denním kurzem
.........................................................................................................................................................................................................................
 
Shipping cost & Payment method  EUROPA (EU)

Shipping cost EU ( Payment TT - we are sending you the proforma invoice )


(EU) The shipping cost will be calculated according directives of carrier.
        Of course you can also choose personal pick up directly in our store !
 
...............................................................................................................................................................................................................................................................................
 

 

Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok

Všeobecné ustanovenia

Nasledujúce obchodné a reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy uzatvorenej
medzi predávajúcim : Ivan Michálek – IMI, IČO: 11758414, Bratislavská 9, 949 01  Nitra (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim. Predmetom tejto
zmluvy je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

Kontaktné údaje predávajúceho:
Ivan Michálek-IMI, IČO: 11758414, Bratislavská 9, 949 01  Nitra
DIČ: 1020385795 IČ DPH: SK1020385795
Prevádzka: Bratislavská 9, 94901  Nitra
Telefón: +421 37 6 506 631
Email: iminitra@iminitra.sk

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj  Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50  Nitra 1   
Odbor výkonu dozoru  tel. č. 037/7720 001, 037/7720 034  fax č. 037/ 7720 024   


http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi 

 

I. Všeobecné ustanovenia
Reklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a predávajúcim, ktorým je firma Ivan Michálek-IMI-HOBBY CENTRUM
Kupujúci je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými
podmienkami ešte pred objednaním tovaru . Uzatvorením kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho, kupujúci súhlasí s nižšie uvedeným reklamačným poriadkom.
Tento reklamačný poriadok je platný od 1.1.2011 a ruší platnosť predchádzajúcich reklamačných poriadkov. Tento reklamačný poriadok je k dispozícii v sídle predávajúceho alebo ako dokument na  www.modelarstvoimi.sk . Prevzatím predaného tovaru je okamih jeho prevzatia kupujúcim.
Ako doklad o záruke vystavuje predávajúci ku každému zakúpenému druhu tovaru buď záručný list , alebo nákupný doklad ( faktúra, predajka ) - ďalej len záručný list, so zákonom uvedenými potrebnými údajmi pre uplatnenie záruky ( názov tovaru, dĺžka záruky, cena, množstvo, sériové číslo ... ).

II . Dĺžka záruky
a.) Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, t.j. dňom uvedeným na záručnom liste. Dĺžka záručnej doby je uvedená v záručnom liste, obvykle 24 mesiacov.
b.) Ak je obsahom balenia či predmetom kúpy spotrebný materiál je jeho životnosť 6 mesiacov, ak nie je výslovne uvedené inak .
V prípade akumulátorov je jednotná životnosť 6 mesiacov.
c.) Pri predaji tovaru podnikateľom sa skracuje záručná doba na jeden rok. 

III . záručné podmienky
A ) V prípade doručenia tovaru dopravcom je kupujúci povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky ( počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie balíka ) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou, s tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu .

B ) Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e - mailom na adresu :
iminitra@iminitra.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu
zaslať faxom, e - mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dáva však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.

C ) Miestom pre uplatnenie reklamácie je sídlo firmy Ivan Michálek-IMI HOBBY CENTRUM Bratislavská 9, 949 01 Nitra.

D ) Kupujúci môže chybný tovar na adresu prevádzky doručiť osobne alebo zaslať prostredníctvom prepravnej služby. Reklamovaný tovar by mal byť dôkladne zabezpečený, aby nedošlo v priebehu prepravy k jeho poškodeniu . Zásielka by mala byť viditeľne označené slovom " REKLAMÁCIA " a musí obsahovať reklamovaný tovar ( vrátane kompletného príslušenstva - ak nebude so servisným oddelením dopredu dohodnuté inak ) a kópiu predajného dokladu. K reklamácii musí byť priložený aj podrobný popis závady výrobku. Dostatočné kontaktné údaje kupujúceho ( spiatočná adresa, telefónne číslo alebo e - mail ). Obchodní partneri vyplnia všetky údaje týkajúce sa reklamácie do elektronického evidenčného systému.

E ) Kupujúci preukáže platnosť záruky predložením nákupného dokladu, ak bol v minulosti
tovar reklamovaný, tiež doloží doklad o reklamácii . Na dodacom doklade (nákupný alebo reklamačný doklad ) musí byť rovnaké sériové číslo, ako na reklamovanom výrobku ( ak sériové číslo má ).

F ) Predávajúci negarantuje plnú kompatibilitu predaných súčastí s inými, pracovníkmi
predávajúceho neschválenými, súčasťami, ani so softvérovými aplikáciami, ktorých funkčnosť nebola kupujúcim výslovne požadovaná v písomnej objednávke.

G ) Záruka sa nevzťahuje na závady vzniknuté použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia, nesprávneho spotrebného materiálu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté. Ďalej sa záruka nevzťahuje na chyby vzniknuté zlou obsluhou, neodborným alebo neprimeraným zaobchádzaním, použitím a inštaláciou, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou, alebo poškodením účinkami prepätia v rozvodnej sieti.

Ďalej sa záruka nevzťahuje na poškodenia vzniknuté :
1 ) mechanickým poškodením tovaru,
2 ) elektrickým prepätím ( viditeľne spálené súčiastky alebo plošné spoje )
3 ) používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú prostrediu, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určené na prevádzkovanie výrobku.
4 ) neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
5 ) pokiaľ sa závada prejavuje iba pri použití neautorizovaného spotrebného materiálu,
6 ) tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami
uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami,
7 ) prevedením nekvalifikovaného zásahu či zmenou parametrov,
8 ) tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom ( nátery, ohýbanie atď. ), vznikla vada v dôsledku tejto úpravy,
9 ) tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
10 ) Neoprávneným vniknutím do zariadenia, sa kupujúci vystavuje riziku zamietnutia reklamácie.

H ) Tovar zaslaný k reklamácii bude testovaný iba na závadu uvedenú kupujúcim v evidenčnom
systému pre Servis a reklamácie alebo na priloženom liste s popisom závady.

I) Ak zistí technik , že príčinou problémov nie je reklamovaný výrobok, bude reklamácia zamietnutá. V prípade, že zákazník súhlasí s platenou opravou, bude účtovaná podľa aktuálneho platného cenníka.

J ) Ak zistí technik , že príčinou problémov je nedodržanie záručných podmienok uvedených v bode G , bude reklamácia zamietnutá a bude požadované uhradenie nákladov na diagnostiku, poštovné a balné. V prípade, že zákazník súhlasí s platenou opravou, bude účtovaná podľa vynaložených nákladov. O vyššie uvedenom postupe bude zákazník vyrozumený e - mailom.

K ) Pri odovzdaní zariadenia s možnosťou ukladania vlastných dát k oprave, odporúčame kupujúcemu zabezpečiť si vytvorenie zodpovedajúcej zálohy potrebných dát a zabrániť ich možnej strate. Predávajúci neručí za prípadnú stratu či poškodenie dát, ktoré sú uložené na zariadeniach odovzdaného na prevedenie servisného úkonu .

L ) Predávajúci má právo odmietnuť prijatie tovaru do reklamácie v prípadoch, kedy reklamovaný tovar a alebo jeho súčasti sú znečistené alebo nespĺňajú základné predpoklady pre hygienicky bezpečné odovzdanie tovaru k reklamačnému konaniu .

 

IV . Spôsob vybavenia reklamácie

Ako postupovať:

a.) Prihlaste sa na webe www.modelarstvoimi.sk pod svojim prihlasovacím menom a heslom.
 
b.) Kliknite na "môj účet"
 
c.) Vyberte "Servis a reklamácie"
 
d.) Vyberte "Nová reklamácia"
 
e.) Vyplnte servisný formulár ( je potrebné vyplniť všetky povinné údaje označené hviezdičkou * ) 
 
f.) Po vyplnení servisného formulára kliknite na "Poslať reklamáciu"
 
g.) Vytlačte si servisný formulár
 
h.) Zašlite výrobok na adresu uvedenú v bode j.  spolu so servisným formulárom, čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení vrátane záručného listu a dokladom o kúpe
 
i.) Informácie o priebehu reklamácie môžete kontrolovať na našom webe na Vašom účte v kolónke servis a reklamácie
 
j.) Adresa servisného strediska: Ivan Michálek-IMI
                                                   Bratislavská 9
                                                   94901 Nitra


Reklamačný formulár na stiahnutie

         
 
 

Zhoda s kúpnou zmluvou

Zhodou s kúpnou zmluvou sa najmä rozumie , že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom popisované, alebo na základe nimi vykonávané reklamy očakávané, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa .

Spôsob vybavenia reklamácie
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, bude tovar opravený. Ak nie je oprava možná a povaha chyby nebráni obvyklému používaniu, môže sa predávajúci s kupujúcim dohodnúť na primeranej zľave z ceny tovaru. V prípade zľavy nie je možné neskôr túto vadu reklamovať.

Lehota na vybavenie reklamácie
Posúdenie reklamácie výrobku, vrátane voľby spôsobu vybavenia reklamácie a realizácie tohto spôsobu musí byť vykonaná bez zbytočného odkladu, najneskôr do tridsiatich dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa kupujúci a zákazník nedohodnú inak .

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, predávajúci je oprávnený vadný tovar vymeniť za tovar s rovnakými, alebo podobnými úžitkovými vlastnosťami alebo vystaví dobropis.

1 )Po vybavení oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie.
V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje. Doba trvania reklamácie sa počíta od nasledujúceho dňa po uplatnení reklamácie do dňa vybavenia reklamácie .
O vybavení je zákazník informovaný SMS alebo e-mailom.

2 )Po vybavení reklamácie, predávajúci upozorní o ukončení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo elektronicky e-mailom. Tovar bude zaslaný prepravnou službou, alebo si ho zákazník vyzdvihne v sídle firmy.

3 )Po vybavení reklamácie predávajúci upozorní o ukončení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS alebo e-mailom. Ak bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný späť na adresu kupujúceho. Ak sa z technických dôvodov stane, že SMS alebo e-mail nedostane kupujúci v zákonnej 30 dňovej lehote, má kupujúci automaticky možnosť sa dostaviť na reklamačné oddelenie, kde mu bude vybavená reklamácia vydaná po predložení originálu príjemky reklamácie.

V prípade nevyzdvihnutia reklamovaného tovaru do 60tich dní od dátumu podania reklamácie je predávajúci, podľa § 656 Občianskeho zákonníka, oprávnený účtovať pri vyskladnení reklamácie sumu za uskladnenie.

4 ) Pri výdaji tovaru po vybavení reklamácie je kupujúci povinný predložiť doklad, na základe ktorého bola vec prijatá do reklamácie .

V. Spotrebný materiál
Ak je obsahom balenia či predmetom kúpy spotrebný materiál je jeho životnosť 6 mesiacov, ak nie je výslovne uvedené inak .
V prípade akumulátorov je jednotná životnosť 6 mesiacov.
Právo kupujúceho reklamovať tovar v zákonnej záručnej lehote tým nie je dotknuté. Kupujúci však musí prihliadať na uvedené skutočnosti, pretože záruka sa podľa § 619 ods. 2 obč. zákona  sa nevzťahuje na opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním veci a nemožno ju tak zamieňať so životnosťou výrobku.
 
VI. Vrátenie tovaru (nákup cez internetový e-shop)
Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste spokojní, môžete ho vrátiť do 14 pracovných dní od jeho doručenia nie však ako zásielku na dobierku. Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru (na adresu prevádzkovateľa) prijatý.

Zásielky vrátené ako dobierka nepreberáme. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný, v pôvodnom obale a s dokladom o kúpe. Po vrátení tovaru bude zákazníkovi vrátená cena tovaru poštovnou poukážkou alebo na bankový účet zákazníka, najneskôr do 14 pracovných dní od dňa vrátenia tovaru. O úmysle vrátiť tovar zakúpený v našom obchode nás, prosím, informujte e-mailom na iminitra@iminitra.sk

V súlade so zákonom nemôže zákazník odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby;

b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek zákazníka, tovaru vyrobeného na mieru, tovaru na objednávku alebo tovaru určeného osobitne pre jedného zákazníka;

c) tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze;

d) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak zákazník tento obal rozbalil;

e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;

f) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy;

g) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom;

h) predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť;

i) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

j) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.



V Nitre dňa 1.1.2011
Ivan Michálek-IMI

 

 

 

Domov | Kontakt | Obchodné podmienky | Ochrana osobných údajov | Informácie o cookies
© IMI 2005 - 2024, Všetky práva vyhradené. | created by Weblife
Počet prístupov: 31902386
Počet produktov: 9254